הקורס התמקד בתופעת המשחק ובחן את מאפייניה במרחב האמנותי-עיצובי ובמרחב הפוליטי והחברתי-ביקורתי במטרה לארוג יחד משמעות תרבותית רחבה לעצם מעשה המשחק. הסטודנטים למדו מושגי יסוד, התנסו במשחק, למדו מקרי בוחן ויצרו משחקים בעצמם.
השאלות בהן עסק הקורס הן:
- כיצד לשתף אנשים במשחק המתקיים במרחב הציבורי?
- כיצד להעצים את תחושת האחריות של המשתתפים למעשה המשחק?
- כיצד לעצב ולתכנן משחק המתאים לזמן, למקום ולתרבות המקומית הספציפית?
- כיצד לחולל שינוי חיובי דרך המשחק?
בתרגיל המסכם, נדרשו הסטודנטים להפוך משחקי ילדות המוכרים לכל למשחקים המותאמים למרחב הציבורי. את המשחקים הציגו הסטודנטים בעיר התחתית בחיפה, באירוע אליו הוזמנו ילדי השכונה והוריהם, תוך התאמת המשחקים לקהל היעד.
המשחקים נמסרו בתום ההפנינג לשימוש הקהילה.