בקורס ריהוט פרמטרי 2.0 למדו הסטודנטים את עקרונות המהפכה התעשייתית השלישית תוך סקירה תיאורטית של נושאים הקשורים לתכנון וליצור דיגיטלי. בנוסף למדו הסטודנטים כיצד ניתן לתכנן "משפחות" של רהיטים בכלים דיגיטליים פרמטריים, אותם ניתן להתאים לאחר תהליך התכנון הראשוני לאתרים שונים ולאוכלוסיות משתמשים שונות. העבודה בכלים פרמטריים מאפשרת גמישות, כך שלאחר תכנון ויצור האבטיפוס הראשוני, ניתן לערוך שינויים ולייצר פריטים נוספים מאותה משפחה.
בחלק המעשי, בחנו הסטודנטים את העקרונות הללו על ידי עיצוב ויצור אובייקטים בהתאמה אישית לצרכי המשתמש ולסביבה בה מוצבים אובייקטים אלה. הסטודנטים עבדו עם בית הספר היסודי אחווה בוואדי ניסנאס. הם תכננו את הרהיטים בהתאם לצרכים הספציפיים של תלמידי בית הספר, כפי שעלה ממפגשים שקיימו עם מנהלת בית הספר ועם הצוות.
כל קבוצת סטודנטים תכננה ויצרה אבטיפוס פיזי בקנה מידה 1:1 של הרהיט המתוכנן, והכינה ממשק וירטואלי המאפשר לצוות בית הספר לעשות שימוש בקבצי התכנון גם בהמשך.
בסוף הסמסטר הוצגו הרהיטים באירוע חגיגי שהתקיים בבית הספר והתקיים דיון בשיתוף צוות בית הספר, נציגי עיריית חיפה ואורחים נוספים.
חלק מהפריטים הוצגו בתערוכה בנושא חינוך ואדריכלות בבית האדריכל בתל אביב.