עמותות וארגונים חברתיים - טכניון - החממה החברתית עמותות וארגונים חברתיים - טכניון - החממה החברתית

שת"פ עם ארגוני החברה האזרחית משמעותי מאוד לפעילות החממה, אשר כמו ארגונים אלו, פועלת לצמצום פערים חברתיים. מירב פעילות ארגוני החברה האזרחית נוצרת "מלמטה", בתקשורת ישירה עם תושבים ותושבות, מהלך המאפשר הבנה מעמיקה של צרכיהם ורצונותיהם. שתוף הפעולה של הארגונים השונים עם החממה מקדם בניית סט כלים טכנולוגים ליצירת מודל כלכלי- חברתי חדש.

עמותת לב ח"ש
מרכז סיוע התנדבותי למשפחות, חולים ונזקקים בשכונת הדר
בסיוע החממה הוקם חדר למידה מאובזר במחשוב ומעוצב בהתאמה לצרכי הנוער בן המקום. במסגרתו סטודנטים מהטכניון ילמדו בני נוער משכונת הדר בחיפה, קורס תכנות מחשבים.

עמותת חברים לרפואה
עמותת חברים לרפואה הוא הארגון המוביל בישראל בסיוע בהשגת טיפולים רפואיים ותרופתיים, תוך מתן מענה אדיב ופרטני למצוקותיהם של עשרות אלפי חולים מכל שכבות האוכלוסייה בישראל.
מרבית הפניות לעמותת חברים לרפואה מגיעות מאנשים שידם אינה משגת לרכוש תרופות, לעיתים אפילו תרופות סל.
לשיתוף הפעולה שנרקם הצטרפו סטודנטים וסגל מהמעבדה של איתי דברן בפקולטה למדעי המחשב, שהבינו היטב מהי המשמעות של הצורך, אפיינו מענה ופיתחו בוט לאתר העמותה שיכול לעשות את המיון והסיווג הראשוני של הפניות וללוות את הפונים עד לטופס הנכון ולאנשי הצוות הנכונים.

עמותת Ecoocean
עמותת Ecoocean היא עמותה סביבתית המתמחה בסביבה הימית, ומטרתה – לקדם הגנה על הסביבה הימית באמצעות מחקר, העלאת מודעות, חינוך, קידום מדיניות ועוד.
שת"פ עם הפקולטה לכימיה בקיום מחקר שנועד למגר את תופעת המיקרו-פלסטיק בים.

רשת קהילות האנרגיה ושכונות בשינוי
שת"פ עם פעילים מעמותות סביבה, גרעינים קהילתיים בשכונת הדר ויזמים, לצורך כתיבת נייר עמדה העוסק באפשרות להתקנת פאנלים סלולריים על מבנים בעיר, כפתרון לאנרגיה ברת קיימא. נייר העמדה עוסק בשאלות על רגולציה, מקורות מימון והתמודדות עם חסמים נוספים, לשם מימוש פרויקט פיזור הפאנלים, באופן שיהווה פתרון סביבתי וכלכלי עבור תושבי שכונת הדר בחיפה.

עמותת רובין פוד
יצירת אפליקציית שיתוף אוכל שמטרתה הקמת מערכת נתונים חכמה, בעלת אפשרות קלסיפיקציה לאזורים גיאוגרפיים וקטגוריות נוספות. האפליקציה משמשת כיום כאפיק פעילות מרכזי של העמותה.

החצר הנשית חיפה
החצר הנשית היא מרחב נשי, רב תרבותי, מגן ומעצים לנערות ונשים במצבי מצוקה וסיכון.

עמותת ויקימדיה
עמותת ויקימדיה מסייעת בהעלאת מידע לפלטפורמת האנציקלופדיה החופשית ויקיפדיה, שיתוף הפעולה נוצר עם החממה במטרה ליצור ערכים חדשים לצרכני וצרכניות האינטרנט. הסטודנטים של הקורס 'סוציולוגיה למתכננים' עמלו על יצירת הערכים וביניהם: ג'נטריפיקציה, עירוניות, התחדשות עירונית, סגרגציה גיאוגרפית ועוד.